Krosovers Wuling Almaz debitēja 2019. gadā, tas ir adresēts galvenokārt Indonēzijai, kur klientiem tiek piedāvātas uz vietas saliktas automašīnas. Modelis netika izstrādāts no nulles: tas ir Baojun 530 klons (Wuling un Baojun zīmoli ir General Motors un Ķīnas koncerna SAIC kopprojekti). Turklāt “pieci simti trīsdesmitajam” ir vēl pāris atvasinājumi – MG Hector un SUV, kas tiek pozicionēts kā otrās paaudzes Chevrolet Captiva. 2021. gadā Almaz tika nedaudz modernizēts, pēc tam tas ieguva melnsarkanu dekoru un RS prefiksu (pēc mārketinga speciālistu idejas tas nozīmē Rising Star). Taču oriģinālie Baojun un Captiva līdz tam laikam jau bija piedzīvojuši pilnvērtīgu pārveidošanu, un arī Hektors tika pārveidots 2022. gadā. Tagad beidzot ir pienākusi Wuling Almaz RS kārta: pirmizrāde notika šodien Džakartā atklātā auto izstādes ietvaros.

 
Tas bija – kļuva
 

Tāpat kā MG SUV, arī Almaz ir atjaunināts pēc atsevišķas programmas. Wuling modeļi ieguva oriģinālo priekšējo buferi un režģi, un režģis tika pārvietots zemāk. Uz aizmugurējā bufera vīd jauna hromēta apdare, un emblēmas vietā uz bagāžas nodalījuma durvīm tagad ir uzraksts ar zīmola nosaukumu. Mainīts arī 18 collu riteņu riteņu dizains. Indonēzijā kopā ar “tradicionālo” SUV tiek prezentēts arī hibrīds (pārējiem brāļiem tādas versijas nav), atjauninātās benzīna-elektriskās versijas iezīmes ir zili akcenti.

 

Interjers tāds pats, izņemot to, ka ir atsvaidzināti apdares materiāli. Krosovers indonēziešiem tiek piedāvāts tikai septiņvietīgā versijā, savukārt Chevrolet Captiva ir arī piecvietīga versija, bet MG Hector ir sešvietīgs. Wuling Almaz RS aprīkojuma sarakstā ir multimediju sistēma ar vertikālu planšetdatoru, digitālo kārtīgu, ādas apdari, panorāmas lūku, adaptīvo kruīzkontroli un marķējuma izsekošanas sistēmu.

Reformas paņēmieni netika aiztikti. “Tradicionālais” Almaz RS ir aprīkots ar 1,5 benzīna turbo četrinieku ar 140 ZS jaudu, kas ir savienots pārī ar CVT. Hibrīdam ir divu litru aspirācija, šāda krosa kopējā jauda ir 174 ZS. Brauc jebkurā gadījumā tikai priekšā.

Indonēzija jau pieņem pasūtījumus pārveidotam SUV, tīra benzīna Diamond cena ir no 28 800 USD, hibrīds maksās vismaz 31 000 USD.