Šobrīd Chrysler ir viens no vairāku zīmolu auto giganta Stellantis zīmoliem, kas parādījās 2021. gada sākumā, apvienojoties PSA grupai un koncernam FCA. Chrysler pašlaik strādā pie sava pieticīgā modeļu klāsta paplašināšanas (līdz šim tas ietver minivenu Pacifica un izejošo 300 sedanu), taču līdz šim progress ir bijis lēns.

Iepriekš tika pieļauts, ka viens no sērijveida jaunumiem būs balstīts uz Chrysler Airflow konceptu: dažādas šī šova auto versijas tika demonstrētas CES plaša patēriņa elektronikas izstādē, kas katru gadu notiek Lasvegasā (ASV). Tātad pirmā versija debitēja 2020. gadā, un “attīstītā” koncepcija parādījās 2022. gadā. Bija paredzēts, ka tas tiks pabeigts līdz sērijveida krosoveram, kas varētu konkurēt par klientiem ar Tesla Model Y.

Šī gada maijā medijos parādījās informācija, ka uzņēmums atteicies no plāniem ražot sērijveida krosoveru pēc Airflow koncepta. Kā toreiz tika minēts, it kā zīmola vadība uzskatīja, ka Chrysler ir nepieciešams jaunums, kas radīts no nulles. Par uzdevuma izpildi atbildīgs bija Stellantis projektēšanas nodaļas vadītājs Ralfs Žils un viņa komanda.

Interesanti, bet tagad, pēc dažiem mēnešiem, šajā jautājumā ir jauna informācija: Ralfs Žils nolēma precizēt dažus punktus, kas, pēc viņa teiktā, tika “pārprasti”. Tātad, viņš atzīmēja, ka uzņēmums turpinās strādāt ar koncepciju, kas demonstrēs Chrysler dizaina evolūciju (paredzams, ka jaunais izstādes auto tiks parādīts 2024. gadā), un pēc tam, pamatojoties uz to, tiks izveidots sērijveida modelis ( tas, iespējams, debitēs 2025. gadā).

Dizaina nodaļas vadītājs skaidroja, ka produkta versija atšķirsies no tiem konceptiem, kas iepriekš tika rādīti plašākai sabiedrībai. Pēc viņa teiktā, jaunuma dizains atspoguļos zīmola korporatīvās identitātes “svaigu virzienu”. Pēc viņa teiktā, modelis varētu nesaņemt atdzīvināto Airflow nosaukumu (tas tika izmantots markas četrdurvju un divdurvju automašīnām, kas ražotas no 1934. līdz 1937. gadam). Iepriekš tika atzīmēts, ka uzņēmums domā par jaunu nosaukumu topošajam modelim (zināms, ka tam nebūs “indeksa” nosaukuma).

Pēc provizoriskiem datiem, līdz šim vārdā nenosauktais Chrysler jaunums tiks veidots uz STLA Large moduļu platformas bāzes. Tam vajadzētu būt pilnībā elektriskam krosoveram. Šāda modeļa jaudas rezerve ar vienu uzlādi, visticamāk, ir aptuveni 645 km.

Starp citu, šis “pretrunīgi vērtētais” jaunums nav vienīgais zīmola attīstība. Pagājušā gada pavasarī tīmeklī parādījās informācija, ka Chrysler gatavo modeli, kas kļūs par 300. pēcteci . Paredzams, ka šāds auto daļu no risinājumiem aizgūs no Dodge Charger Daytona SRT koncepta.