Kompaktais SUV izskats tika atsvaidzināts, turklāt viņš ieguva jaunu multimediju sistēmu ar lielu ekrānu. Tehnika nemainījās.
Pats pirmais sērijas Citroen C4 Cactus debitēja 2014. gadā, tas bija kompakts SUV ar neparastu dizainu , kas paredzēts galvenokārt Eiropai. Trīs gadus vēlāk “vecās pasaules” piecdurvju modelis pārdzīvoja pārbūvi un no krosa kļuva par hečbeku (tad zīmols atbrīvoja ceļu C3 Aircross). Un tajā pašā gadā uzņēmums prezentēja vēl vienu C4 Cactus – jau Dienvidamerikai un atkal SUV statusā. Eiropas kaktuss galu galā nogrima aizmirstībā, dodot vietu jaunajai C4 saimei , taču aizjūras krosovers joprojām tiek izmantots, un tas tikko tika izlaists līdz 2024. gada modelim. Atgādinām, ka C4 Cactus SUV formā tiek ražots Brazīlijā, no turienes tas tiek piegādāts arī Argentīnai un dažām citām reģiona valstīm.
SUV ar 4170 mm garumu ieguva jauna dizaina (16 vai 17 collu) riteņus, miglas lukturiem tagad ir oranža pamatne, kā arī tādas pašas krāsas dekors ir uz firmas Airbump sānu apdarēm. Nu, viņi arī atsvaidzināja Cactus uzrakstus uz aizmugurējiem jumta balstiem.
Iekšpusē tika uzstādīta jauna multimediju sistēma ar 10 collu ekrānu, piemēram, vietējais šķērslūks Citroen C3 , lai gan planšetdators joprojām ir iebūvēts priekšējā panelī un nepaceļas virs tā. Brazīlijas kaktusam pēc noklusējuma ir liels skārienekrāns, savukārt Argentīnā tas parādās, sākot no otrās augstākās konfigurācijas (“bāzē” ir iekļauts iepriekšējais 7 collu ekrāns).
Turklāt iekšpusē tika nomainīti USB porti: divi priekšā un viens aizmugurējiem pasažieriem, virs pēdējā tika uzstādīts arī stieples āķis. Palielinājies arī nodalījums starp priekšējiem sēdekļiem, un dārgo versiju centrālajā tunelī tagad ir niša viedtālruņa bezvadu uzlādei. Tāpat kā iepriekš, augstākās klases Citroen C4 Cactus ir arī atpakaļskata kamera, priekšējie un sānu drošības spilveni, gaisa spilveni, automātiskās bremzēšanas sistēmas un joslu novirzīšanas brīdinājumi.
Reformas paņēmieni netika aiztikti. Citroen C4 Cactus ir aprīkots ar tāda paša tilpuma aspirējamo 1,6 un turbo četrinieku. Brazīlijā abi dzinēji šai valstij tradicionāli “ēd” gan benzīnu, gan etanolu: pirmajā gadījumā bāzes dzinējs saražo 113 ZS, otrajā – 120 ZS; turbo dzinēja jauda – 166 un 173 ZS attiecīgi. Argentīnā viņi pārdod tīri benzīna versijas ar 115 un 165 ZS atdevi. Brazīlijas kross ir aprīkots ar sešpakāpju automātisko, argentīniešiem joprojām ir pieejama piecu ātrumu mehānika (bet tikai sākotnējā konfigurācijā ar aspirējamo). Piedziņa ir tikai priekšā.
Brazīlijā atjauninātā Citroen C4 Cactus cena svārstās no 22 000 līdz 26 700 USD, kas ir mazāk, nekā tika prasīts par pirmsreformas modeli.
Tikmēr pašreizējā modernizācija Cactus var būt pēdējā: Dienvidamerikā (un Indijā) drīzumā startēs vēl viens krosovers – Citroen C3 Aircross (nejaukt ar tāda paša nosaukuma globālo SUV).