Ford Everest SUV, kura pamatā ir jaunais Ranger pikaps, pagājušajā gadā nomainīja paaudzi. Vienlaikus pikaps saņēma jaudīgāko Raptor versiju, bet apvidus automobilis to nesaņēma. Mēs nolēmām aizpildīt šo plaisu un parādīt, kā šāds modelis varētu izskatīties.
Rāmja SUV Everest vēsture aizsākās 2003. gadā, kad tika uzsākta Ranger pikapa bāzes pirmās paaudzes automobiļa ražošana. Sākotnēji modelis tika izstrādāts Āzijas tirgiem, taču vēlāk to valstu skaits, kurās tas tiek piedāvāts, ir ievērojami palielinājies. Trešās paaudzes Everest, kura pirmizrādi piedzīvoja pagājušā gada martā, tiek piedāvāts Dienvidaustrumāzijā, Austrālijā, Jaunzēlandē, Āfrikā un Ķīnā. Vienīgais, kā jaunajam SUV trūkst, ir sportiskā Raptor versija, kas tam būtu vēl piemērotāka nekā pikapam, kurš šo modifikāciju saņēma tikai nedēļu pirms Everest pirmizrādes.
Raptor ir diezgan atšķirīgs no parastā pikapa, un līdzīgas izmaiņas ir notikušas arī modeļa Everest izskatā, kas redzams uz renderiem. Ir gandrīz pilnībā pārveidota priekšpuse ar jaunu režģi un bamperi. Riteņu arkām ir platas plastmasas uzlikas, kas ļauj novietot lielākus riteņus ar apvidus riepām. Arī aizmugurējais bamperis ir pārveidots, tā apakšdaļā izveidojot melnas plastmasas joslas, bet apakšā – apaļu izplūdes cauruļu pāri.
Everest un Ranger ir veidoti uz modificētas T6 rāmja platformas ar plašāku riteņu ceļu un uzlabotu aizmugurējā tilta kinemātiku. Ranger Raptor ir aprīkots ar 3,0 litru EcoBoost V6 benzīna dzinēju ar diviem turbomotoriem, kas attīsta 397 ZS un 583 Nm griezes momentu. Dzinējs ir savienots ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Atgādinām, ka jaunās paaudzes Ford Edge krosovers tika prezentēts pagājušajā mēnesī.