Šī gada sākumā Peugeot paziņoja , ka jaunais 3008 būs pirmais korporācijas Stellaantis sērijveida modelis uz STLA Medium moduļu platformas, par ko tika paziņots 2021. gadā kopā ar trim citām jaunām platformām – STLA Small, STLA Large un STLA Frame . Trešās paaudzes krosovera pilnā pirmizrāde notiks septembrī, un, tā kā tas pāries uz elektrisko platformu, tā nosaukumā būs burts E, oficiālais nosaukums ir Peugeot E-3008.

Vai jaunajam Peugeot 3008 būs “ogļūdeņraža” versijas vai vismaz hibrīda versijas, pagaidām nav zināms. STLA platformas sākotnēji tika izstrādātas kā elektriskie transportlīdzekļi, taču teorētiski nekas neliedz veco EMP2 platformu sarullēt versijām ar iekšdedzes dzinēju.

Jūnijā jaunā Peugeot 3008 interjers tika deklasificēts ar diezgan skulpturālu priekšējo paneli, kas papildināts ar 21 collu panorāmas divu ekrānu tablo, un vakar Peugeot preses dienests publicēja pirmos ārpuses attēlus. Kā redzat, kompaktais krosovers ir mainījis formas faktoru un tagad tam ir slīpa aste, tas ir, to var saukt par kupejas formas krosoveru vai cross-liftback / fastback – joprojām nav iespējams saprast precīzu krosovera risinājumu. pakaļgals, tas ir, nav skaidrs, vai bagāžnieka vāks atveras ar vai bez aizmugurējā loga viņam.

 

Jaunā Peugeot 3008 “optika” pārsteigumus nesola, tā veidota citu zīmola svaigo modeļu garā. Zīmola “grils”, acīmredzot, būs pilnīgi kurls, bet ar zīmējumu, kas imitē režģi. Profilā redzama arī diezgan liela priekšējā pārkare, kas elektromobilim ir pilnīgi izvēles iespēja. Riteņiem ir paredzēti krāsaini ieliktņi.

Pagājušajā nedēļā korporācija Stellantis publicēja pirmās STLA Medium platformas fotogrāfijas un galvenās tehniskās specifikācijas: tai ir 400 voltu arhitektūra un tā ir paredzēta C un D klases modeļiem ar garenbāzi no 2700 līdz 2900 mm un kopējo garumu 4,3 līdz 4,9 m Maksimālā akumulatora jauda ir 98 kWh, maksimālais darbības rādiuss ar vienu uzlādi pārsniegs 700 km WLTP ciklā. STLA Medium platformā var izgatavot viena dzinēja priekšpiedziņas vai divu dzinēju pilnpiedziņas modeļus, katra elektromotora maksimālā jauda var svārstīties diapazonā no 160 līdz 285 kW (no 217,5 līdz 387,5 ZS) . Kādi motori un akumulators būs Peugeot E-3008, vēl nav zināms.

Piebildīsim, ka pagājušajā gadā Peugeot 3008, pēc analītiskās aģentūras JATO Dynamics datiem, Eiropā pārdeva 106 752 vienības, aiz sevis atstājot Hyundai Tucson (pārdotas 150 803 vienības), Kia Spotage (137 353 vienības), Ford Kuga (127 266 N Qash). (116 365 vienības) un VW Tiguan (116 334 vienības).