Lielākais Vācijas zīmola SUV saņems ārējas izmaiņas un jaunas tehnoloģijas
Trešās paaudzes Volkswagen Touareg tirgū nonāca 2018. gadā, kas nozīmē, ka Volkswagen vadošais SUV ir nobriedis vidēja mūža sejas uzlabošanai. Spriežot pēc jaunākajiem spiegu kadriem, pilnā atjauninātā modeļa atklāšana ir tepat aiz stūra.
Lai labāk konkurētu ar tādiem modeļiem kā Range Rover Sport un nesen atsvaidzinātais Mercedes GLE, Volkswagen piedāvās Touareg iekšējo tehnisko atjauninājumu un nelielu ārējo dizainu. Kopējā klāsta konfigurācija nemainīsies – tos, kas meklē septiņvietīgu SUV no VW grupas “staļļa”, apkalpos Audi Q7, un Touareg MLB evo platforma nepieļaus tīri elektrisku modeli. .
Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos redzams, kā jaunajam Volkswagen Touareg tiek veiktas regulāras ziemas pārbaudes. Priekšējā daļa saņems atjauninātu Volkswagen emblēmu un atjauninātu režģi, savukārt zem priekšējiem lukturiem būs papildu kroka (kam vajadzētu būt jaunam LED signālam). Attēlā redzamais modelis parāda arī lielākas gaisa ieplūdes atveres, un mēs sagaidām, ka R-Line un Touareg R sportiskākās versijas atkal iegūs sportiskāku individuālo aprīkojumu.
Šim testa automobilim paliek 20 collu riteņi, kas tika izmantoti pirms facelift, taču mēs sagaidām, ka atjauninātajam modelim būs jauns riteņu dizains. Atšķirības starp šī testa Touareg un iepriekšējā modeļa aizmuguri ir ļoti mazas, un tas ir tikko pamanāms, pateicoties sniegam, kas darbojas kā improvizēts maskēšanās līdzeklis. Aizmugurējo lukturu un bufera konfigurācija palika nemainīga. Tomēr uzraksts “Touareg” novietots zemāk uz bagāžnieka vāka, un arī jaunā VW emblēma ir novietota zemāk ar papildu horizontālu kroku, kas savieno abus aizmugurējos lukturus.
Jaunākais Touareg tiks veidots uz tās pašas MLB evo platformas kā līdz šim, kas tiek izmantota citos VW Group premium SUV, piemēram, Porsche Cayenne, Audi Q7, Bentley Bentayga un Lamborghini Urus. Tas nozīmē, ka piedziņas klāsts, visticamāk, nemainīsies, tāpēc gaidiet 335 ZS 3,0 litru V6 benzīna dzinēju. un vēl viens kombinācijā ar 456 ZS spraudņa hibrīdsistēmu. Jābūt arī diviem 3,0 litru V6 dīzeļiem ar 228 un 282 ZS. Katrs spēka agregāts tiks savienots pārī ar Volkswagen 4MOTION pilnpiedziņas sistēmu.
Ņemot vērā, ka Touareg Innovision Cockpit izkārtojuma ietvaros jau izmanto Volkswagen lielākos informācijas un izklaides ekrānus (15 collu displejs kopā ar 12,3 collu digitālo instrumentu paneli), mēs negaidām, ka šeit redzēsim nekādas izmaiņas attiecībā uz modernizēto modeli. Taču Touareg varētu būt jauns virtuālās informācijas un izklaides dizains, jo gaidāmais VW ID.7 atklāja jaunu tā 15 collu centrālā ekrāna izkārtojumu. Apple CarPlay un Android Auto atgriezīsies, kā arī Wi-Fi savienojums.