Sākuma līmeņa krosovers, kas vēl tiek izstrādes stadijā, aizņemsies dažas tehnoloģijas no Lotus Eletre un Type 133.
Pašlaik Lielbritānijas uzņēmums Lotus Cars pieder Ķīnas holdinga kompānijai Geely. Tā plāno agresīvi attīstīties Eiropas tirgū, kurā tiek īstenoti stingri taupības pasākumi, tāpēc Lotus šobrīd turpina “zaļināšanas” procesu. Emira sporta automobilis ar sērijas numuru Type 131 bija zīmola jaunākais iekšdedzes dzinēja modelis, kas debitēja 2021. gada vasarā. Pašlaik ražotājs izstrādā tikai elektriskos automobiļus.
Šī jaunuma indekss SUV segmentā ir Type 134. Paredzams, ka šis kompaktais krosovers debitēs 2024. gadā (pēc “četru durvju” ar indeksu 133). Intervijā britu Autocar Lotus komercdirektors Maiks Džonstons atklāja plānus, ka līdz 2028. gadam Type 134 veidos aptuveni 50% no kopējā zīmola gada pārdošanas apjoma. Uzņēmums lēš, ka modelis tiks ražots aptuveni 75 000 eksemplāru gadā.
Oficiālas informācijas par topošo modeli pagaidām gandrīz nav. Maiks Džonstons mājināja, ka elektromobiļa pamatā būs viena no modernizētajām EPA (Electric Premium Architecture) modulārās platformas versijām. Lotus Type 134 būs nepilnus piecus metrus garš. Paredzams, ka tas aizņemsies tehnoloģijas no Eletre krosovera un topošā Type 133 sedana. Nav izslēgts, ka Parkett iegūs arvien mazākas baterijas. Lotus Eletre darbojas ar 100 kWh akumulatoru, kura darbības rādiuss ar vienu uzlādi ir 600 km (WLTP).
Paredzams, ka jaunuma izstrādātāji lielu uzmanību pievērsīs aerodinamikai. Paredzams, ka Type 134 būs kupejas tipa virsbūve. Pēc Mika Džonstona teiktā, jaunais elektriskais SUV būs saskaņā ar uzņēmuma pamatfilozofiju, kas paredz apvienot veiktspēju un braukšanas dinamiku.
Kā iepriekš ziņoja Kolesa.ru, “lielajam brālim”, krosoverim Lotus Eletre, ir divu dzinēju uzstādīšana (pa vienam elektromotoram uz katras ass), kas kopumā rada vairāk nekā 600 ZS. Lai paātrinātos no vietas līdz simtceļam, tam nepieciešamas mazāk nekā 3 sekundes, un maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 260 km/h.