Zīmols Mengshi tika laists klajā pagājušajā gadā kā meitasuzņēmuma Dongfeng Mengshi Military Vehicles civilā filiāle, kas ražo apvidus transportlīdzekļus un riteņu bruņumašīnas Ķīnas armijas un izlūkdienestu vajadzībām. Mengshi ir tulkots no latinizētās ķīniešu valodas angļu valodā kā Warrior, krievu valodā kā “karotājs”. Pirmajam modelim ir piešķirts indekss 917, kā arī dīvains saīsinājums M-Hero, kas redzams uz stūres un bagāžas nodalījuma durvju stumbra: M šķietami ir Mengshi, bet Hero nozīmē High-Tech Electrical Reform Off-Road. . Savukārt pirms gada prezentētā koncepta stadijā SUV saucās Mengshi M-Terrain.

Mengshi 917 pamatā ir Mora Modular Frame Platform (apzīmē Mengshi Off-Road Architecture), kas no paša sākuma ir izstrādāta jaunajam zīmolam, ar pilnībā neatkarīgu balstiekārtu un grozāmu aizmugurējo asi ērtai braukšanai uz ceļa un bezceļa. manevrēšana. Kopējais garums Mengshi 917 – 4987 mm, platums – 2080 mm, augstums – 1935 mm, riteņu bāze – 2950 mm. Amerikāņu GMC Hummer EV , kuru nepārprotami iedvesmojuši ķīniešu dizaineri, ir nedaudz lielāks (garums – 4999 mm, riteņu bāze – 3218 mm), bet “ķīniešiem” ir sarežģītāks, ja ne lieks dizains ar daudzām sejām un “spīlētiem”. ” apgaismojums. Interesanti, ka priekšējo durvju ārējās eņģes parādījās jau sērijveida automašīnā, tās nebija koncepcijā.

Salons Mengshi 917 izskatās brutāls, bet tajā pašā laikā dārgs un bagāts: uz priekšējā paneļa ir uzreiz trīs ekrāni (instruments, multivide un pasažieris), apdarē ir daudz ādas, koka un metāla. Braukšanas režīmu vadība ir piešķirta vizuāli sarežģītam divu sviru un pogu dizainam centrālajā tunelī, starp bezceļa režīmiem ir “ford”, “netīrumi”, “smiltis”, “akmeņi” un “sniegs”.

Mengshi 917 elektriskās versijas spēkstacija sastāv no četriem elektromotoriem (viens motors uz riteni), to maksimālā kombinētā jauda ir 800 kW (1088 ZS) un 1400 Nm. Līdz 100 km/h elektriskais SUV ar pašmasu 3293 kg paātrinās 4,2 sekundēs, maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 195 km/h. Pilnīga akumulatora uzlāde ar jaudu 142,74 kWh ir pietiekama 505 km nobraukumam Ķīnas CLTC ciklā.

 

Plug-in hibrīda versijas atgriešanās vēl nav atslepenota, zināms vien, ka tai būs trīs elektromotori un iekšdedzes dzinējs kā elektriskā diapazona paplašinājums. Hibrīda SUV elektriskais darbības rādiuss ir 156 km, iekšdedzes dzinējs to pagarina līdz 825 km.

Mengshi 917 tiešsaistes konfiguratoram ir vairākas interesantas iespējas, tostarp energoietilpīga atsperu piekare standarta pneimatiskās vietā, iekšdedzes dzinēja rūkoņa sintezators ar ārējiem skaļruņiem, kvadrokopteris ar kameru, vinča, pilns rezerves ritenis uz bagāžas nodalījuma durvīm. un ekspedīcijas jumta bagāžnieks .

 

Mengshi 917 pilnā pirmizrāde notiks nākamnedēļ Čendu autoizstādes ietvaros, taču Mengshi vietne jau pieņem iepriekšējus pasūtījumus. Paredzams, ka cenas būs robežās no 700 000 līdz 1 600 000 juaņu (no 9,5 miljoniem līdz 21,7 miljoniem rubļu pēc pašreizējā kursa), tas ir, Mengshi 917 būs viens no dārgākajiem apvidus auto Ķīnas tirgū.

Papildinām, ka šī gada februārī Mengshi zīmols prezentēja smago dīzeļdegvielas SUV saimi MS20 / MS600 ar vēl zvērīgāku dizainu nekā Mengshi 917.