GT 43 4Matic+ un GT 53 4Matic+ sportiskā liftbacka mazās, 6 cilindru versijas tagad priekšpusē ir tikko atšķiramas no 8 cilindru versijas, turklāt kā papildaprīkojums tiek piedāvāta jaunā V8 stila pakete, kas padara 6 cilindru automobiļus mazāk līdzīgus 8 cilindru automobiļiem.
Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja debitēja 2018. gada pavasarī, un kopš tā laika tā nav piedzīvojusi visaptverošu visaptverošu restilingu – tikai punktveida atjauninājumus. Mercedes-AMG šodien paziņoja, ka ir nedaudz pārveidojis GT 43 4Matic+ un GT 53 4Matic+ 6 cilindru versiju dizainu. Iepriekš tās bija pieejamas ar V8 Styling Package opciju (Vācijā maksāja 3451 eiro), kas 6 cilindru liftbakus padarīja līdzīgākus 8 cilindru automobiļiem. 6 cilindru liftbakiem tagad priekšējais bamperis no iepriekšējās V8 Styling Package ir kļuvis pamata (redzams uz zilā automobiļa), un pakaļgala dizains ir gandrīz nemainīgs – pievienota tikai hromēta josla starp izplūdes caurulēm.
V8 Styling pakete joprojām ir pieejama kā papildaprīkojums, taču ar pārveidotu aizmugurējo bamperi ar lielākām difuzora ribām un konturētāku melno daļu, kas ir tāda pati kā sākotnējai V8 Styling paketei, bet priekšējā daļa ir īsts faceliftings. Jaunā V8 Styling Package palielina režģa spraugu, jo ir palielināta apakšējā daļa (režģa laukums nav mainījies), paplašina un izlīdzina apakšējo gaisa ieplūdes atveri, kā arī ievieš jaunas, daudz šaurākas sānu ventilācijas atveres.
Izrādās, ka ar jauno V8 Styling Package liftbacks ar 6 cilindru motoriem izskatīsies mazāk kā ar 8 cilindru motoriem – tas, protams, ir īsts mārketinga kuriozs. Tomēr pati jaunā V8 Styling Package izskatās diezgan oriģināli, un noteikti atradīsies gribētāji to pasūtīt.
Līdz ar restilingu 6 cilindru liftbeks ir saņēmis paplašinātu bāzes paketi: tajā iekļauts elektrisks jumta logs un bezvadu uzlāde viedtālruņiem, kas iepriekš bija pieejama kā papildaprīkojums. Turklāt ir atjaunināta zīmola multimediju sistēmas MBUX grafika.
GT 43 4Matic+ modeļa rindu sešu cilindru 3,0 litru benzīna M 256 motors sasniedz maksimālo jaudu 367 ZS un 500 Nm, savukārt GT 53 4Matic+ – 435 ZS un 520 Nm. Abās versijās benzīna dzinējam paātrinājuma laikā palīdz 48 voltu startera ģenerators ar 22 ZS. Pārnesumkārba ir 9 pakāpju automātiskā AMG Speedshift, tikai visu riteņu piedziņa. Nav skaidrs, vai GT 43 pēc restilinga joprojām ir aizmugures piedziņas versija – preses relīzē tas nav norādīts. GT 43 4Matic+ līdz 100 km/h paātrinās 4,9 sekundēs, un maksimālais ātrums ir 270 km/h. GT 53 4Matic+ – 4,5 sekundēs un 285 km/h.
Mercedes-AMG GT 4 durvju kupeja klāsta augšgalā joprojām ir plug-in hibrīda versija 63 S E Performance ar 843 ZS.