Skotijas jaunuzņēmums Munro Vehicles ir prezentējis elektrisko pikapu MK_1, kura pamatā ir tāda paša nosaukuma SUV, un jau pieņem tā pasūtījumus. Cena – no 49 995 sterliņu mārciņām bez nodokļiem.
Elektriskais SUV Munro MK_1 debitēja pagājušajā gadā un izpelnījās lielu uzmanību, pateicoties Rosa Komptona brutālajam kastei līdzīgajam dizainam un vairākām interesantām tehniskām funkcijām. MK_1 dizains, starp citu, jau ir kļuvis par lietu starp Munro Vehicles un Bollinger Motors, taču, neskatoties uz šo nepatīkamo incidentu, Munro Vehicles jau ir tik daudz klientu, ka viņiem ir jāstāv rindā. Jau pirms pirmizrādes pikapam tika savākti vairāk nekā 200 pasūtījumu. Cita lieta, ka Munro Vehicles principā vēl netaisās kļūt par lielu autoražotāju. Munro Vehicles šogad saražos tikai 50 transportlīdzekļus, nākamgad – 250, un līdz 2027. gadam paša uzņēmuma rūpnīcas jauda Glāzgovas priekšpilsētā pieaugs līdz 2500 transportlīdzekļiem gadā.
Munro MK_1 ir adresēts kalnrūpniecības un būvniecības uzņēmumiem, glābšanas dienestiem, militārpersonām, lauksaimniekiem un vienkāršiem atpūtas cienītājiem brīvā dabā, tam ir liela drošības rezerve (paredzamais resurss – 50 gadi) un bezgalīgas modernizācijas iespēja kā dabisks nolietojums un dažu novecošanās. sastāvdaļas.
Munro MK_1 pikaps patiesībā neatšķiras no oriģinālā SUV, pat abu modeļu izmēri ir identiski: garums – 4590 mm, platums – 1812 mm, augstums – 2010 mm, riteņu bāze – 3255 mm. Pikapa kravnesība – 1050 kg (virsbūvē ievietota standarta eiro palete), velkamas piekabes pieļaujamā masa 3,5 tonnas Klīrenss – 480 mm, iebraukšanas leņķis – 84 grādi, izejas leņķis – 51 grāds. Munro MK_1 pamatā ir sava dizaina jaudīgs tērauda rāmis, korpuss ir izgatavots no alumīnija.
Pikaps, tāpat kā SUV, tiek piedāvāts trīs versijās – Utility, Range un Performance, kas visas ir aprīkotas ar vienu kompaktu elektromotoru ar aksiālo magnētisko plūsmu, Utility un Range versijās tā maksimālā jauda ir 220 kW (299 ZS). ) un 600 Nm, Performance versijai – 280 kW (381 ZS) un 700 Nm. Utility un Range versijas no 0 līdz 100 km/h paātrinās 7,6 sekundēs, Performance versija – 4,9 sekundēs, un maksimālais ātrums visos gadījumos ir ierobežots līdz 129 km/h.
Munro MK_1 elektromotors atrodas centrālā tuneļa zarnās un ir piestiprināts tieši pie 2 ātrumu pārnesumkārbas, un pēc tam jauda uz visiem riteņiem tiek pārsūtīta caur klasisko pilnpiedziņas sistēmu ar trim diferenciāļiem (ir pieejama bloķēšana ikvienam).
Priekšējā un aizmugurējā piekare atkarīga, atspere, paredzēta smagam darbam bezceļa apstākļos. Visu riteņu bremzes ir neventilējamas disku bremzes – izstrādātāji atteicās no dzesēšanas atverēm, baidoties, ka tās aizsērēs ar netīrumiem. Par bremžu pārkaršanu nav jāuztraucas, jo elektromotora lielā reģeneratīvā jauda ļauj braukt ar vienu pedāli, tāpēc tradicionālās Munro MK_1 bremzes vairumā gadījumu nemaz nav vajadzīgas.
Akumulatora ietilpība Utility versijai ir 61,2 kWh, Range un Performance versijām 82,4 kWh, jaudas rezerve ar vienu uzlādi ir ļoti atkarīga no ekspluatācijas apstākļiem, Range un Performance versijām tā var sasniegt 305 km. Akumulatoram ar jaudu 61,2 kWh maksimālā uzlādes jauda ir 70 kW, akumulatoram ar jaudu 82,4 kWh – 94 kW, abos gadījumos uzlādi no 15 līdz 80% iespējams papildināt 36 minūtēs.
Pikapa Munro MK_1 un SUV interjeri ir identiski: nav modernu pasīvās drošības sistēmu, taču ir daudz ērtības, tostarp klimata kontrole, apsildāmi priekšējie sēdekļi, 270 vatu audio sistēma (6 skaļruņi), 9 collu. multivides ekrāns, atpakaļskata kamera, divi USB porti sīkrīku uzlādei un divi bezvadu uzlādes plaukti viedtālruņiem. Nodilumizturīgo polsterējumu/apdari var mazgāt ar šļūteni. Pikapu īpašniekiem īpaši noderēs divi bagāžas nodalījumi priekšējos spārnos, kuros var ievietot vidēja izmēra aprīkojumu.
Munro galvenais pikapu un apvidus auto tirgus ir tā dzimtā Lielbritānija, taču, pieaugot ražošanai, uzņēmums plāno paplašināties kontinentālajā Eiropā un Ziemeļamerikā.