Korejas zīmola budžeta apvidus auto tiek piedāvāts ar benzīna aspirāciju, kā arī jūs varat izvēlēties divu degvielu versiju. Tikai priekšējo riteņu piedziņa.
Hyundai savu jauno krustu ar nosaukumu Exter sāka atklāt jau pavasarī, bet nu beidzot ir notikusi pilnvērtīga prezentācija. Modeļa debija un galvenais tirgus bija Indija, kur tika uzsākta ražošana, un pēc tam SUV, visticamāk, sasniegs arī citas jaunattīstības valstis. Piecdurvju auto ir pozicionēts kā sākuma līmeņa SUV, kas galvenokārt paredzēts jauniešiem.
Exter pamatā ir Indijas hečbeks Hyundai Grand i10 Nios , lai gan krosam joprojām ir oriģināls virsbūve un savs ārējais dizains. Starp citu, ārēji SUV ir kaut kas kopīgs ar nākamās paaudzes Hyundai Santa Fe (vēl nav prezentēts, bet mēs jau esam redzējuši vecāku SUV spiegu fotogrāfijās). No kopējā – radiatora režģis platas matricas formā un optikā iebūvēti LED burti H (“indiešu” ir gaitas gaismas un bremžu lukturi šo burtu formā). Citas Exter iezīmes ir “aizsargājošas” plāksnes uz bamperiem, kvadrātveida riteņu arkas, reljefi ieliktņi aizmugurējos jumta statņos un bagāžas nodalījumā. Jaunuma pamatā ir 14 vai 15 collu diski.
Garums Hyundai Exter ir 3815 mm, platums – 1710 mm, augstums – 1631 mm, riteņu bāze – 2450 mm. Izņemot garumu un augstumu, kopumā Hyundai SUV ir tuvs mūsu “bezceļa” universālam Lada Granta Cross (4148/1700/1560 mm, ass attālums – 2476 mm). Exter pases klīrenss ir 185 mm, salīdzinot ar 198 mm Grants-crossover.
Iekšā SUV atkārtoja saistīto Grand i10 Nios lūku, izņemot to, ka jaunumam ir dažādas krāsu shēmas, un krusts ieguva digitālās ierīces, nevis analogās. “Bāzē” ir seši drošības spilveni, ABS, aizmugurējie parkošanās sensori un parastais gaisa kondicionieris. Sākot ar otro vecāko konfigurāciju, parādās diožu DRL un multivides sistēma ar 8 collu ekrānu. “Bagātīgās” versijas ir arī atpakaļskata kamera, klimata kontrole, “ādas” salons, elektriskā jumta lūka un kruīzkontrole. Nu, augstākās klases Hyundai Exter turklāt ir pilna laika DVR ar dubultu kameru (otra ir vērsta uz salonu) un viedtālruņa bezvadu uzlādi.
Hyundai Exter indiešiem tiek piedāvāts ar 1,2 benzīna četrcilindru aspirācijas dzinēju ar 83 ZS jaudu, var izvēlēties arī divu degvielu variantu, savukārt metāna atdeve ir tikai 69 ZS. (Hatch Grand i10 Nios ir līdzīgi motori). Abi dzinēji ir apvienoti ar piecu pakāpju “mehāniku”, tīri benzīnu joprojām var savienot pārī ar robotu kasti. Piedziņa ir tikai priekšā. Ņemiet vērā, ka visām Exter versijām ir trumuļa aizmugurējās bremzes.
Par pamata apvidus auto viņi prasa 599 900 rūpijas, kas pēc pašreizējā valūtas kursa atbilst aptuveni 670 000 rubļu. Tas pats Granta krusts Krievijas Federācijā šodien maksā no 837 900 rubļiem. Taču augstākās klases Hyundai Exter jau maksās 999 990 rūpijas, kas ir aptuveni 1 118 000 rubļu (dārgākais starpstaciju vagons Grant maksā 919 900 rubļu).