Grand Highlander ir pieejams trīs versijās ar trim dzinējiem un trim sēdekļu rindām.
Japānas kompānija Toyota prezentējusi 2024. gada Grand Highlander, kura galvenais mērķis bija ar greznību, plašumu un jaudu piesaistīt Amerikas tirgum galvenokārt ģimenes. Kad ar klasisko Highlander ar trīs sēdekļu rindām nepietiek un Sequoia ir pārāk liels, tagad ir trešā iespēja, lai apmierinātu bezceļu entuziastu vēlmes. 2024. gada Toyota Grand Highlander ir viens no iepriekšminētajiem automobiļiem, kas ir zīmola lielākais krosovers (Sequoia ir apvidus auto, kura pamatā ir Tundra pikaps).
Lai gan Grand Highlander debitēs 2023. gada Čikāgas autoizstādē, uzņēmumam vēl nav jāatklāj visas detaļas. Modelis izstrādāts, lai papildinātu kompānijas amerikāņu modeļu klāstu un konkurētu ar lieliem automobiļiem, piemēram, Chevrolet Traverse vai Honda Pilot.
Ir zināmi trīs dzinēju varianti: 2,4 litru 4 cilindru turbokompresors, otrs ir Toyota 2,5 litru hibrīda 4 cilindru, bet piramīdas augšgalā atrodas 362 ZS Hybrid Max. uz četriem riteņiem. Paredzams, ka Grand Highlander Hybrid Max būs 2,4 litru Toyota dzinējs ar turbokompresoru, kas savienots ar elektromotoriem, līdzīgi tam, kas tiek piedāvāts Toyota Crown. Šī ir informācija, kas vēl nav pieejama, kā arī citas iespējas.
Grand Highlander pamatā ir Toyota TNGA-K platforma, un papildus pieejamajam (un joprojām noslēpumainajam) Hybrid Max tam ir atšķirīgs režģa stils. Galvenā Grand iezīme ir tā, ka tajā ir pilna trešā sēdekļu rinda, kas var uzņemt pieaugušos pasažierus, un tam ir arī ietilpīgs bagāžnieks. Tāpēc Grand Highlander ir gandrīz plakans jumts, padarot auto vairāk līdzīgu klasiskam SUV.
Šī nav tikai iegarena Highlander krosovera versija, bet gan neatkarīgs modelis ar oriģinālu dizainu, ko izstrādājusi Calty studija Kalifornijā. Automobiļa kopējos izmērus Toyota vēl nav izlaidusi, taču Highlander un Grand Highlander atšķirību var spriest pēc cita parametra. Amerikas Savienotajās Valstīs ir pieņemts izmērīt kopējo nodalījuma tilpumu, un, ja parastajam Highlander tas ir vienāds ar 4092 litriem, tad Grand Highlander ir 4332 litri. Pieaugums ir 6%.
Auto tiks piedāvāts trīs komplektācijas līmeņos – bāzes nosaukums ir XLE, vidējais aprīkojums ir Limited, bet augstākās versijas nosaukums ir Platinum. Visiem trim ir pieejami dažādi riteņi, sākot ar 18 collu.
Informācijas panelī ir standarta 12,3 collu skārienekrāna informācijas un izklaides sistēma. XLE pamataprīkojuma līmenī ir pieejami elektriski un apsildāmi sēdekļi, kā arī seši USB lādētāji, bezvadu lādētājs un Toyota Safety Sense 3.0 vadītāja palīdzības un drošības sistēmu komplekts.
Pārejot uz Grand Highlander Limited, tiek pievienoti apsildāmi/ventilējami ādas priekšējie sēdekļi un apsildāmi otrās rindas sēdekļi. Ir arī apsildāma stūre, 11 skaļruņu JBL audio sistēma, parkošanās sensori, elektriski regulējamas bagāžas nodalījuma durvis un daudz kas cits.
Grand Highlander ir savienots apvidus transportlīdzeklis ar gaisa jaunināšanas iespēju. Multivides sistēma piedāvā balss vadību, lai piekļūtu dažādām sistēmām, kā arī saistītus pakalpojumus, piemēram, mākonī balstītu navigāciju un tikšanās palīdzību. Tiek atbalstīts dubultais Bluetooth savienojums, un Toyota piedāvā dažus abonēšanas pakalpojumus, piemēram, Remote Connect, lai aktivizētu dažādas sistēmas, piemēram, priekšējos lukturus, durvju slēdzenes vai dzinēja iedarbināšanu, izmantojot viedtālruni.
“Tirgū noteikti ir vajadzīgs vidēja izmēra SUV, kas par prioritāti piešķir salona komfortu visās trīs rindās, un Grand Highlander ir labākais risinājums,” sacīja Liza Materaco, Toyota mārketinga viceprezidente. “Šis trīs rindu modelis pārceļ Highlander mantojumu pilnīgi jaunā telpā, vienlaikus saglabājot mūsu solījumu nodrošināt elektrifikāciju.”
Pilna informācija par 2024. gada Grand Highlander, tostarp cenas un pārdošanas datums, tiks atklāta šovasar. Tas tiks būvēts tajā pašā Toyota rūpnīcā Indiānā, kas ražo parasto Highlander.