Paredzams, ka jaunais viens transportlīdzeklis tiks piedāvāts tikai kā hibrīds, un būs vairākas šādas versijas.
Lexus LM luksusa minivens debitēja 2019. gadā, un sākotnēji tas tika izziņots kā modelis, kas paredzēts īpaši Ķīnai, kur MPV segmentā tradicionāli ir liels pieprasījums. Debesu impērijā vienlaidus automobilis tika laists klajā 2020. gadā, un pēc tam tas vēl parādījās citos tirgos, lai gan tā dzīvesvieta joprojām ir ierobežota: dažas valstis Dienvidaustrumāzijā (to vidū ir Malaizija un Indonēzija). Tagad ir prezentēts otrās paaudzes furgons, un tā pasaules pirmizrāde notika Šanhajas automobiļu izstādē, kas tika atklāta šodien, 18. aprīlī. Šim modelim jau ir cits tirgus pozicionējums: oficiāli tika paziņots, ka “otrais” Lexus LM būs globāls un to paredzēts pārdot vairāk nekā 60 valstīs, tostarp Eiropā un Japānā.
Pirmās paaudzes minivens ir izgatavots uz Toyota Alphard bāzes, un jaunais LM, acīmredzot, vēstī par nākamo viengabarīta Toyota. Svaigā Lexus pamatā ir GA-K platforma, kas izstrādāta Toyota TNGA arhitektūras ietvaros. Uzņēmumā arī paziņoja, ka furgonam ir adaptīvā balstiekārta AVS, turklāt virsbūves stingrība uz vērpes ir palielinājusies pat par 50 %, salīdzinot ar priekšgājēju.
Jaunais Lexus LM
Jaunā Lexus LM garums Ķīnā ir 5125 mm, kas ir par 85 mm garāks nekā iepriekšējam MPV. Modeļa platums ir palielināts par 40 mm (tagad tas ir 1890 mm), augstums ir palielināts par 10 mm līdz 1955 mm. Riteņu bāze ir 3000 mm. Vienlaikus atklāti arī Eiropas versijas izmēri: 5130/1890/1945 mm, attālums starp asīm ir tāds pats kā Ķīnas modelim. Eksterjera dizaina īpatnības ir bezrāmja režģis, “izliektie” priekšējie lukturi un “smaida” formā veidoti aizmugurējie lukturi. Furgons ir aprīkots ar 17 vai 19 collu diskiem.
Iekšpusē ir vizuāli vienots virtuālais instrumentu panelis un multimediju sistēmas ekrāns. Jaunais Lexus LM tiks piedāvāts septiņvietīgā vai sešvietīgā versijā (priekšgājējam nav pēdējā varianta), VIP-versija ar salonu četriem cilvēkiem paliek ekspluatācijā; šādam furgonam ir starpsiena ar iebūvētu “televizoru”, kura diagonāle palielināta no 26 līdz 48 collām.
Starp augšējiem LM sēdekļiem ir uzstādīts “pjedestāls”. Pašiem sēdekļiem ir ievelkami kāju balsti un masieris. Ir arī ledusskapis un atmosfēras apgaismojums (kopā 64 krāsas), un starpsienas sānos ir turētāji lietussargiem. Lexus LM arsenālā ir arī vispusīgas redzamības kameras, adaptīvā kruīza kontrole un joslu saglabāšanas sistēma.
Saskaņā ar provizoriskiem datiem jaunais minivens būs pieejams tikai kā hibrīddzinējs. Ķīnā tiks piedāvāts Lexus LM 500h ar uzstādīšanu uz 2,4 turbomotora bāzes, kā arī variants ar sistēmu uz “atmosfēriskā” 2,5 (iespējams, tā būs uzlādēta versija, kas tiks nosaukta par LM 450h+) bāzes. Centieni pagaidām nav nosaukti, taču zināms, ka otrajam variantam pēc noklusējuma ir visu riteņu piedziņa E-Four ar atsevišķu elektromotoru uz aizmugurējās ass. Eiropai ir izziņots Lexus LM 350h ar 2,5 motoru un standarta pilnpiedziņas E-Four, un šāda furgona kopējā jauda ir 250 ZS un 239 Nm.
Lexus minivens Eiropas tirgū būs pieejams šoruden, savukārt Ķīnā pārdošana varētu sākties agrāk.