Romas uzņēmums Giannini Automobili, kam ir bagāta vēsture, ir laidis klajā pašu izstrādātu divvietīgu elektrisku kravas automašīnu, kas jau ir nonākusi pārdošanā un kuras cena sākas no 28 500 eiro.
Uzņēmumu 1920. gadā dibināja brāļi Attilio un Domeniko Džanīni (Attilio and Domenico Giannini). Mūsdienās uzņēmums galvenokārt nodarbojas ar automobiļu remontu un apkopi, bet pagājušajā gadsimtā tas konkurēja ar Abarth un ražoja sporta un sacīkšu automobiļus uz Fiat mazo automašīnu bāzes. Tagad uzņēmums pieder Polverelli ģimenei, un viņi ir nolēmuši atgriezt Giannini pie automobiļu, precīzāk, elektromobiļu ražošanas. Jau 1967. gadā Giannini uz Fiat 500 bāzes izgatavoja elektromobiļa prototipu, taču tolaik tirgus tam nebija gatavs, un šodien “elektriskie automobiļi” – galvenā tendence autobūves nozarē, īpaši Eiropā, jo 2035. gadā ES iestādes plāno pilnībā aizliegt jaunu “ogļūdeņraža” automobiļu tirdzniecību.
Jaunais Giannini modelis ir neliels pikaps Uso, tas pieder elektrisko kvadraciklu L7e klasei, tam nav nepieciešamas modernas pasīvās un aktīvās drošības sistēmas, savukārt pikapa virsbūve ir metāla un diezgan izturīga. Uso ir izstrādāts galvenokārt Itālijā, un to izstrādājuši vietējie speciālisti, tāpēc tas nav kāds ķīniešu dizainparaugs, lai gan mēs nebrīnītos, ja dažām atsevišķām Giannini Uso vienībām un agregātiem ir ķīniešu izcelsme.
Pikapa kopējais garums ir 3170 mm (bez uzstādītā rezerves riteņa), platums – 1615 mm, augstums – 1610 mm. Virsbūves kravas laukums ir 1100 x 750 x 500 mm, un lietderīgā kravnesība ir 250 kg. Kravas kastes virsbūvi var pasūtīt ar atvilktnes izmēriem 750 x 750 x 170 mm. Pikapa priekšpusē ir neliels papildu bagāžas nodalījums. Kabīnes interjeru Giannini vēl nav parādījis. Aprīkojumā Giannini apgalvo, ka ir gaisa kondicionieris, apsildāms vējstikls un aizmugurējais stikls, sēdekļu polsterējums ar mākslīgo ādu vai izturīgu audumu.
Vienīgais elektromotors Giannini Uso atrodas uz aizmugurējās ass un griež aizmugurējos riteņus, pilnpiedziņas versijas nav pieejamas. Tā maksimālā jauda ir 30 kW (40 ZS) un 120 Nm, nepārtrauktā jauda – 15 kW (20 ZS) un maksimālais ātrums – 90 km/h. Akumulatora ietilpība – 21 kWh, ar tā pilnu uzlādi pietiek nobraukt 235 km ar motociklu WMTC uz ceļa riepām. Ar “zobotajām” bezceļu riepām, kā tas ir attēlā redzamajā automašīnā, ar vienu uzlādi pietiek tikai 140 km. Iebūvētais 6,6 kW lādētājs ļauj pilnībā uzlādēt akumulatoru 3 stundu laikā. Riepu izmērs ir 155/65 R 14 izmantošanai uz ceļiem un 165/70 R 14 izmantošanai bezceļos. Visi riteņi ir aprīkoti ar disku bremzēm. Piekare ir McPherson tipa.
Giannini sola katru pasūtījumu piegādāt 5 mēnešu laikā. Garantija ir 2 gadi (akumulatoram – 4 gadi), un nav problēmu ar servisu, jo Giannini ir plašs savu darbnīcu tīkls. Tomēr 28 500 eiro cena šķiet pārāk augsta uz dažu konkurentu fona – piemēram, franču kravas automašīnas Kilow La Bagnole, kas bāzes konfigurācijā maksā tikai 9 999 eiro.
3 komentāru
You actually make it appear so easy together with your presentation however I to find this
matter to be actually one thing that I feel I’d never understand.
It sort of feels too complicated and extremely broad
for me. I am taking a look forward on your next post, I will attempt to get the hang of it!
Escape roomy lista
Very interesting subject, thank you for posting.?
I like this website very much, Its a rattling nice berth to read and obtain info.
Euro travel guide