Amerikāņu zīmola vidēja izmēra pikaps, kas paredzēts bezceļu modifikācijām, vietējā tirgū parādīsies nākamgad.
Pikaps GMC Canyon ir Chevrolet Colorado dvīnis , abi zīmoli pieder amerikāņu koncernam General Motors. Pašreizējā Colorado kravas automašīna debitēja pagājušā gada jūlija beigās, un trešās paaudzes GMC Canyon brālis bija paredzēts nākamā mēneša vidū. Tad kļuva zināms, ka augstākās versijas lomu spēlē AT4X. Tagad uzņēmums ir atklājis jaunu “bezceļa zvēru” – Canyon AT4X AEV Edition.
Jaunā modifikācija saņēma vairākas jaunas lietas, kas vērstas uz bezceļu. Viena no ievērojamākajām izmaiņām ir pērlīšu loki; tās ir apvilktas ar lielām 35 collu Goodyear Wrangler Territory MT riepām. Arī GMC Canyon AT4X AEV Edition ir ļoti iespaidīgs klīrenss, tas ir 310 mm. Salīdzinājumam, standarta versija AT4X, šis skaitlis ir 271 mm. Iebraukšanas, izkāpšanas un rampas leņķi pikapa speciālajai versijai ir attiecīgi 38,2, 26,0 un 26,9 grādi (parastajai augšējai versijai – attiecīgi 36,9, 25,0 un 24,5 grādi).
Turklāt bezceļiem gatavais vidēja izmēra pikaps tika aprīkots ar izturīgiem tērauda bamperiem, un priekšā tika uzstādīta arī vinča; sarkanie sakabes āķi ir arī pārsteidzoši elementi. Kravas automašīnas bezceļa versija saņēma īpašus AEV spārnu paplašinājumus (starp citu, vienības nosaukums apzīmē American Expedition Vehicles).
Arī GMC Canyon AT4X AEV Edition interjers saņēma savu daļu no jaunumiem, jo īpaši mēs runājam par īpašiem “visiem laikapstākļiem” paredzētiem grīdas paklājiņiem, papildu slēdžiem un galvas balstiem ar izšūtu īpašās versijas nosaukumu. Pārējais interjers ir noliktavā, tāpēc šeit var redzēt 11 collu virtuālo instrumentu paneli, kā arī 11,3 collu skārienekrāna informācijas un izklaides sistēmu.
Piedāvātā “bezceļa zvēra” aprīkojums ir standarts: atcerieties, ka visas versijas ir aprīkotas ar nealternatīvu benzīna turbo četrinieku ar tilpumu 2,7 litri, tā jauda ir 314 ZS, bet maksimālais griezes moments ir 583 Nm (tas Ir vērts atzīmēt, ka saistītajam Chevrolet Colorado ir mazāk jaudīgas versijas). Šis dzinējs darbojas tikai kopā ar astoņu pakāpju hidromehānisko automātisko pārnesumkārbu. Pašreizējā GMC Canyon piedziņa var būt vai nu aizmugures, vai visu riteņu piedziņa; aizmugurējā ass ir nepārtraukta un piekārta uz atsperēm.
Canyon pikapa kravnesība (atkarībā no versijas) svārstās no 458 līdz 744 kg. Kravas automašīnas bagāžas nodalījuma durvis var aprīkot ar glabāšanas paplāti ar vāku, kā arī drenāžas atverēm ūdens novadīšanai, glāžu turētājiem un mērīšanas lineālu, kas ir uzdrukāts uz galvenās malas.
Uzņēmums vēl nav deklasificējis GMC Canyon AT4X AEV Edition cenu, kam ASV tirgū vajadzētu parādīties 2024. gadā. 2023. gada Canyon AT4X cena pašlaik ir gandrīz 57 000 USD; paredzams, ka dīleri par “bezceļa zvēru” prasīs vairāk nekā 60 tūkstošus dolāru.