Home » Lamborghini Revuelto: jaunais 1015 ZS hibrīda superauto atklāts visā savā krāšņumā

Lamborghini Revuelto: jaunais 1015 ZS hibrīda superauto atklāts visā savā krāšņumā

no ANDREJS BOJKO
0 Komentāri Ziedot

Lamborghini ir pilnībā deklasificējis jauno pilnpiedziņas superauto Revuelto, kas aizstāj pagājušā gada septembrī pārtraukto Aventador.

Par jauno superauto Lamborghini, kas pirms pirmizrādes preses relīzēs tika apzīmēts ar rūpnīcas indeksu LB744, mēs jau zinām daudz: iepriekš martā itāļu kompānija detalizēti aprakstīja plug-in hibrīda spēka iekārtu un virsbūves dizainu Revuelto, un tagad mēs beidzot varam apbrīnot dizainu. Jā, mēs atceramies, ka jaunā superauto patenta attēli parādījās tīmeklī jau janvārī un, balstoties uz tiem, mūsu mākslinieks izveidoja visai ticamus renderus, taču tikai firmas fotografēšana ļauj novērtēt visas jaunā Sant’Agata Bolognese šedevra detaļas. Revuelto izskatās kompaktāks un elegantāks nekā Aventador, pateicoties vizuāli samazinātām priekšējām un aizmugurējām pārkares, bet riteņu bāze ir palielināta par 79 mm līdz 2779 mm. Revuelto kopējais garums ir 4947 mm, platums – 2033 mm, augstums – 1160 mm.

Revuelto virsbūve ir izgatavota galvenokārt no oglekļa šķiedras, uzņēmums tās konstrukciju dēvē par monofizelāžu, taču mums vairāk patīk analoģija ar Lego konstruktoru: spēka konstrukcija sastāv no desmitiem detaļu, kas izgatavotas no klasiskās un kaltās oglekļa šķiedras. Nav pat monokoka šī vārda tradicionālajā izpratnē, jo Revuelto tas ir sadalīts horizontāli, augšējā daļa ir izgatavota no klasiskā oglekļa, bet apakšējā – no kaltā. Arī priekšējais apakšrāmis tagad ir pilnībā izgatavots no oglekļa šķiedras. Aizmugurējais apakšrāmis ir alumīnija, saliekamais, ar lieto un dobajām balstiekārtas stiprinājumu sekcijām, gandrīz visi elementi ir skrūvēti kopā, ar ļoti nedaudzām šuvēm. Giljotīnas tipa durvis ir alumīnija. Kopumā Revuelto virsbūve ir par 10% vieglāka nekā Aventador virsbūve tā jaunākajā sērijveida versijā Ultimae, un vērpes stingrība ir palielināta par 25% līdz 40 000 Nm/gr.

Revuelto interjers ir plašāks nekā Aventador: virs galvas, kājās un aiz sēdekļiem parādījās “papildu” centimetri, kur var ievietot pāris somas. Priekšējā panelī ir trīs displeji – 12,3 collu instrumentu panelis, 8,4 collu multimediju un 9,1 collu pasažieru displejs. Jaunajam trīs zaru stūres ritenim ir četras grozāmas pogas, kas atbildīgas par galvenajiem braukšanas iestatījumiem. Apdares palete ir ļoti plaša, un aprīkojumā ir pilns klāsts mūsdienīgu elektronisko vadītāja asistentu, tostarp adaptīvā kruīza kontrole un vispusīga redzamība ar skatu uz automobili no augšas.

Revuelto ir pirmais itāļu zīmola plug-in hibrīda modelis (atgādinām, ka 2019. gada Sian hibrīda superauto nevar uzlādēt no ārēja avota). Vispārpieņemtais latīniskais saīsinājums plug-in hibrīdiem ir PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), taču Lamborghini pozicionē Revuelto kā HPEV (High Performance Electrified Vehicle), kas nozīmē, ka jaunākajā saīsinājumā nav norādīta iespēja uzlādēt no ārēja avota, lai gan patiesībā tā ir.

Revuelto akumulators atrodas centrālajā tunelī, tā ietilpība ir tikai 3,8 kWh, pilnīgai uzlādei no 7 kW termināļa nepieciešamas 30 minūtes, un akumulatoru var uzlādēt tieši braukšanas laikā, izmantojot piedziņas sistēmu un reģeneratīvo bremzēšanu, tikai sešu minūšu laikā. Citiem vārdiem sakot, būtībā nav nepieciešama regulāra kontaktligzda un līdz ar to arī liela ārējā uzlādes jauda. Elektriskās piedziņas diapazons ir tikai 10 km.

Revuelto spēka agregāta pamatā ir jauns 6,5 litru dīzeļdzinējs V12 (rūpnīcas indekss L545), tas sver 218 kg, kas ir par 17 kg mazāk nekā tāda paša tilpuma dzinējs Aventarod. Kompresijas pakāpe palielināta no 11,8 līdz 12,6, maksimālā jauda – 825 ZS pie 9250 apgr.min-1 un 725 Nm pie 6750 apgr.min-1. Jauna ir arī transmisija – tajā integrēta 8 pakāpju automātiskā DCT (ar diviem slapjiem sajūgiem) ar maksimālo jaudu 110 kW (150 ZS) un 150 Nm – tā kalpo kā startera ģenerators, bet aizmugurējos riteņus var griezt arī bez motora, pat atpakaļgaitā. Pati pārnesumkārba ir divvārpstas tipa, tā ir uzstādīta šķērsām aiz aizmugurējās ass un kopā ar elektromotoru sver 193 kg.

Revuelto priekšējos riteņus darbina divi atsevišķi aksiālās plūsmas elektromotori, kuriem nav nepieciešami starppārnesumi, katrs motors sver tikai 18 kg, un katrs nodrošina maksimālo jaudu 110 kW (150 ZS) un 350 Nm. Priekšējie elektromotori ir galvenais balsts, kad superauto brauc tikai ar elektrisko piedziņu un atpakaļgaitā, aizmugurējais elektromotors šajos režīmos ieslēdzas automātiski, kad tas ir nepieciešams, kas nozīmē, ka Revuelto var būt četru riteņu piedziņa pat ar izslēgtu motoru.

Spēka agregāta maksimālā summārā jauda ir 1015 ZS, taču šī jauda ir pieejama tikai visproduktīvākajā braukšanas režīmā Corsa (kas paredzēts galvenokārt braukšanai sacīkšu trasē), savukārt klusajā pilsētas režīmā Citta ir tikai 180 ZS, šosejas režīmā Strada – 886 ZS, bet sporta režīmā – 907 ZS. Revuelto var paātrināties līdz 100 km/h 2,5 s, līdz 200 km/h – mazāk nekā 7 s, un maksimālais ātrums pārsniedz 350 km/h.

Plašais oglekļa šķiedras pielietojums nespēja kompensēt hibrīda spēkstacijas svaru: Revuelto norādītais sausais svars ir 1772 kg, kas ir par vairāk nekā diviem centiem vairāk nekā Aventador Ultimae (1550 kg). Revuelto svara sadalījums ir 44:56 par labu aizmugurējai asij.

Rūpīgi izstrādātā virsbūves aerodinamika ir palielinājusi Revuelto piespiedējspēku uz priekšējās ass par 33% un uz aizmugurējās ass par 74%, salīdzinot ar Aventador Ultimae. Revuelto pakaļgalā ir integrēts aktīvais spārns, un tā pozīcija tiek automātiski pielāgota atkarībā no ātruma un izvēlētā braukšanas režīma.

Revuelto šasija ir pilnībā stūrējama, balstiekārta ir atsperota ar adaptīviem amortizatoriem, uz dubultiem sviras balstiem “apkārt”. Priekšējās pretrullēšanas stieņa stingrība, salīdzinot ar Aventador Ultimae, ir palielināta par 11%, aizmugurējā – par 50%, stūres mehānisma pārnesums ir samazināts par 10%. Oglekļa keramikas bremzēm ir 410 mm diametra bremžu diski (10 virzuļu skavas) priekšpusē un 390 mm diametra bremžu diski (4 virzuļu skavas) aizmugurē. Maksimālais standarta riepu izmērs ir 265/30 ZR 21 priekšpusē un 355/25 ZR 22 aizmugurē. Parastās riepas vasarai – Bridgestone Potenza Sport, ziemai – Bridgestone Blizzak LM005, autotrasēm – Bridgestone Potenza Race.

Lamborghini Revuelto pārdošanā nonāks līdz šā gada beigām, cena vēl nav paziņota, zīmola lojālajiem klientiem jau divus gadus iepriekš ir visi laika nišas uz šī modeļa izlaišanu. Visi Lamborghini gaidāmie jaunievedumi (tostarp Huracan modeļa pēctecis) būs no elektrotīkla uzlādējami hibrīddzinēji. Savu pirmo pilnībā elektrisko modeli itāļu uzņēmums prezentēs 2018. gadā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.