Modernizējot SUV, izstrādātāji aprīkoja uzlādējamos hibrīddzinējus ar jaunu elektromotoru, kas integrēts astoņu pakāpju automātiskajā pārnesumkārbā.
Pilnizmēra Range Rover SUV vēsture aizsākās 1969. gadā, un kopš tā laika tam ir bijušas vairākas paaudžu maiņas. Pašreizējā piektā paaudze debitēja 2021. gada rudenī. Neraugoties uz to, ka pašreizējais SUV nav tik sen ienācis tirgū, Land Rover nolēma atjaunināt SUV: “korekcijas” galvenokārt attiecas uz tehnoloģijām.
Attēlā: atjauninātais Range Rover
Range Rover modernizācijas ietvaros izstrādātāji mainīja uzlādējamo hibrīda agregātu. Proti, šie SUV ir saņēmuši jaunu vilces elektromotoru, kas integrēts astoņu pakāpju automātiskajā pārnesumkārbā. Tā jauda ir 218 ZS, savukārt priekšgājēja jauda ir 143 ZS. Jaunajā pieslēdzamajā hibrīddzinējā maksimālais nobraukums tīri elektriskā režīmā ir palielināts no 109 līdz 121 km.
Vienības pamatā ir bijušais Ingenium 3,0 litru divturbo sešu cilindru benzīna dzinējs. Tomēr, pateicoties jaunajam elektromotoram, ir palielinājusies spēka agregāta kopējā jauda, kas atspoguļojas arī Range Rover veiktspējas rādītājos. Tādējādi P440e versiju ir nomainījusi P460e versija (attiecīgi tās sistēmas jauda ir vienāda ar 460 ZS). Nākamais pēc kārtas ir P550e (550 ZS): tas aizstāja P510e. Kā norāda Land Rover, šai versijai ir uzlabots paātrinājums no 0 līdz 100 km/h, kas samazināts no 5,5 līdz 5,0 sekundēm.
Attēlā: modernizētā Range Rover interjers.
Vēl viens Range Rover modernizācijas punkts: pilnīga modeļu klāsta elektrifikācija. Tas, ka “vecākajam” V8 dzinējam papildus tika uzstādīts 48 voltu starterģenerators, tāpēc tagad tas darbojas kā daļa no “soft-hibrīda” spēkstacijas, kuras kopējā jauda ir 530 ZS.
Viens no galvenajiem atjauninājumiem ir jaunā top versija SV – Range Rover P615. Šim SUV zem motora pārsega ir 4,4 litru V8 motors, kas darbojas tandēmā ar startera ģeneratoru. Tā jauda ir 615 ZS, bet maksimālais griezes moments – 750 Nm. Šī SUV maksimālais ātrums ir 260 km/h.
Modernizētais SUV ir pieejams 230 standarta virsbūves krāsās. Range Rover interjera dizaina variantu ir vēl vairāk – 391. Uzlabojumu sarakstā ir arī atjauninātā Pivi Pro informācijas un izklaides sistēma ar 13,1 collu skārienekrānu. Turklāt adaptīvā kruīza kontrole ir ieguvusi bezceļu režīmu, kurā braukšanas ātrums tiek automātiski pielāgots, pamatojoties uz informāciju no kamerām un sensoriem.
Pārstrādātā Range Rover sākumcena Apvienotajā Karalistē paliek tāda pati kā pašreizējā modeļa gada SUV: 103 720 sterliņu mārciņu.