Vupertāles (Vācija) uzņēmums Manhart Performance ir prezentējis savu versiju par pašreizējās paaudzes BMW M4 G82 kupeju. Pārstrādātā versija saucas MH4 GTR II, un tā izskatās tikpat iespaidīgi kā modeļa ierobežotās sērijas varianti.
BMW ir vērienīgi atzīmējis savas sporta M nodaļas 50. gadadienu, prezentējot divus satriecošus sporta automobiļus – BMW M4 CSL (550 ZS), kas būs pieejams 1000 eksemplāros, un vēl ekskluzīvāku BMW 3.0 CSL (560 ZS), kas tiks izgatavots tikai 50 eksemplāros. Abi modeļi jau ir izpārdoti, un tiem, kas vēlas iegādāties tikpat foršu sporta automobili jau tagad, ir gatavi palīdzēt pieredzējuši tūneri, piemēram, Manhart.
Manhart jau piedāvāja BMW M4 versiju modeļa pēdējā paaudzē (F82), tāpēc jaunums tiek dēvēts par MH4 GTR II, un burti GTR apzīmē Gran Turismo Racing. Kā donora modelis tūneris ir gatavs ņemt vienu no tūkstošiem BMW M4 CSL, bet arī darīs regulāri kupeja BMW M4 konkurence, kas ir 3,0 litru rindu benzīna “twin-turbo” S58 dod “tikai” 510 ZS un 650 Nm. Jebkurā gadījumā automobiļa izskats lielā mērā atkārtos M4 CSL, taču, protams, Manharta interpretācijā – unikālais tūnera oglekļa šķiedras virsbūves komplekts padara sporta automobiļa izskatu vēl agresīvāku.
Jaunajam virsbūves komplektam ir 18 detaļas, tostarp paaugstināts motora pārsegs ar kontrastējošu apdari, priekšējais sadalītājs apvienojumā ar sānu spoileriem, platāki sliekšņi ar izstieptām apmalēm, trīsdaļīgs aizmugurējais spoilers un jauns aizmugurējais difuzors. Izskatu papildina Yido Performance 20 collu Forged+ 1 kaltie riteņu diski ar 275/30 ZR 20 Michelin riepām priekšā un 295/30 ZR 20 aizmugurē.
Salonā ir Manhart Clubsport pusrāmis ar Schroth 4 punktu drošības jostu stiprinājumiem un Manhart paklājiņi uz grīdas. Mašīnai ir pievienota arī Manhart oglekļa šķiedras ķivere.
S58 dzinējs ir saņēmis jaunu MHtronik Powerbox un jaunu nerūsējošā tērauda izplūdes sistēmu ar oglekļa keramikas uzgaļiem. Jaudas jauda ir palielināta līdz 702 ZS un 880 Nm. Astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba joprojām ir standarta aprīkojumā, savukārt piedziņa ir atkarīga no iepriekšējā modeļa: M4 CSL ir tikai aizmugurējo riteņu piedziņa, bet M4 Competition ir pieejams gan ar aizmugurējo, gan ar visu riteņu piedziņu.
Manhart MH4 GTR II kupejā ir pazemināta balstiekārta ar regulējamām H&R atsperēm, salīdzinot ar standarta Emcas. Demo modeļa bremzes ir standarta, taču Manhart ir gatavs piedāvāt arī to modernizāciju.
Manhart MH4 GTR II cena un veiktspējas rādītāji vēl nav paziņoti.