Sedani saņem 30%, bet pārējais tiek novirzīts īpašiem projektiem
Jau gada sākumā kļuva skaidrs, ka Mercedes-Benz gatavojas izņemt dažus savus modeļus no ražošanas. Tiek runāts, ka C klases universālis nenodzīvos, lai redzētu nākamo paaudzi, un ka nākamā E klases universāla paaudze būs pēdējā šāda veida universāls. Acīmredzot elegantais CLS paliek, tāpat kā AMG GT 4 durvju kupeja.
Tāpat zināms, ka vācu kompānija atteiksies no dažiem saviem mazajiem auto. Papildus tiem no klāsta izkritīs C un E klases kupejas un kabrioleti, kurus nomainīs CLE (kupeja un kabriolets). Tādējādi Mercedes uz pusi samazinās divdurvju modeļu skaitu, jo S-klases kupeja un kabrioleta, kā arī SLC vairs netiek ražoti.
Sastāva samazināšana ietekmēs projektēšanas komandas darbu. Viņa priekšnieks Gordons Vāgeners ir atzinis, ka 60% stilistu centienu šajā desmitgadē būs saistīti ar apvidus auto. Vēl 30% ir paredzēti sedaniem, bet atlikušie 10% tiek novirzīti īpašiem projektiem.
Pēdējie 10% ietver sporta automašīnas un kupejas stila krosoverus. Vāgeners piebilda, ka viņš arī strādā pie sedana, kuru iedvesmojis 2015. gadā atklātais koncepts F 015. Dizainere atteicās komentēt vēl viena Maybach Ultimate Luxury koncepcijas nākotni, kas tika demonstrēta 2018. gadā un koncentrējās uz Ķīnu. Viņš nekad nav saņēmis zaļo gaismu sērijveida ražošanai.