Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 6 Sekunde(-s)

Japānas vislabāk pārdotais modelis, iespējams, nesaņems jaunu paaudzi

2022. gadā Mazda visā pasaulē pārdeva vairāk nekā 365 100 CX-5 krosoveru. Lai gan šī modeļa pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir samazinājušies par 4,4 %, tas joprojām ir visveiksmīgākais modelis japāņu zīmola klāstā. Tomēr tas negarantē tās nākotni, apgalvo uzņēmums.

Tiek ziņots, ka Mazda apsver iespēju pēc CX-5 dzīves cikla beigšanās pārtraukt tā ražošanu, lai atbrīvotu vietu jaunajiem CX-50 un CX-60 vidējās klases apvidus automobiļiem. To žurnālistiem apstiprināja uzņēmuma produktu vadītājs Mitsuru Waki. Viņš nesniedza sīkāku informāciju, bet teica, ka vēl nav pieņemts galīgais lēmums šajā jautājumā.

Jebkurā gadījumā atteikšanās izdot jaunas paaudzes modeli, kas ir popularitātes virsotnē, ir diezgan negaidīta. Ja pašreizējā Mazda CX-5 paaudze izrādīsies pēdējā, vidēja izmēra krosoveru nišu ieņems perspektīvie CX-50 un CX-60.

Pirmais modelis zīmola modeļu klāstam pievienojās pagājušā gada sākumā, bet otrais tika atklāts vēlāk, kļūstot par pirmo Mazda modeli, kas būvēts uz aizmugures piedziņas platformas. Turklāt drīzumā tirgū nonāks arī krosovers CX-70 ar tādu pašu arhitektūru, kas tiks pārdots ASV.

Atgriežoties pie CX-5, šis modelis ir salīdzinoši nesen atjaunināts, tāpēc tā dzīves cikls ilgs vēl vismaz dažus gadus. Modernizētajam 2021. gada krosoveram ir pārveidots interjers, jaunas krāsas, kā arī pārskatīta balstiekārta un automātiskā pārnesumkārba. Turklāt šis modelis tagad ir pieejams tikai ar pilnpiedziņu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Wuling Bingo nonāk pie dīlera Ķīnā
Next post Dacia galu galā izdevās pārspēt Teslu. Lūk, kā ir!