Sveicināti, dārgie autobraucēji. Es atceros Audi automašīnu kā to, kas bija populāra 90. gadu beigās – 2000. gadu sākumā. Varbūt tā arī bija, bet tagad brīžiem šķiet, ka auto ir zaudējis savu aktualitāti. Iesaku apsvērt no “A līdz Z”, lai saprastu, vai ir vērts pievērst uzmanību un padomāt par lētā Audi A6 iegādi.
Faktiski šis modelis tika ražots diezgan ilgu laiku, bet ilgu laiku: 1997 – 2007. Īpaša uzmanība tajā laikā tika pievērsta korpusa dizainam, kā dēļ tas tiek uzskatīts par ļoti drošu. Auto bija gan sedans, gan universāls.
Pēc modeļa pārveidošanas 1999. gadā virsbūve kļuva vēl spēcīgāka, tika mainīta miglas lukturu forma un atpakaļskata spoguļi, taču tas neietekmēja funkcionalitāti. Uzlabots ir jaunais dzinējs un automātiskās pārnesumkārbas ieviešana.
Bet 2001. gadā tika ieviesti arī jauninājumi, kas saistīti gan ar spoguļu formām, izmēriem, lukturiem u.c., kas koriģēja modeļa izskatu, izmaiņas piedzīvoja arī panelis, gaisa cirkulācija un automašīnas audio sistēma, kas jau bija atspoguļojas komfortā. Dzinēji ir uzlaboti, palielinoties jaudai (dažādās variācijās līdz 300 ZS).
Starp citu, automātiskā pārnesumkārba tagad ņem vērā riepu saķeri.
Šobrīd ir iespēja iegādāties tik kvalitatīvu lietotu auto, un tas jums nesagādās nepatikšanas, ja tas tiks pareizi apkalpots. Tomēr nevar teikt, ka tas būs ideālā stāvoklī – tātad nobraukums var būt jau 200 000-500 000 km, un tas, kā varētu nojaust, ir diezgan liels rādītājs.
Tomēr, pateicoties korpusa galvanizācijai, krāsojums joprojām ir lielisks.
Skaņas izolācija ir pienācīga, interjers izskatās diezgan labs, un arī dzinējs ir uzticams. Problēma ir vecums un nobraukums. Mēs ļoti iesakām izmantot labu degvielu, izvairoties no 92, lai nesagādātu nevajadzīgas nepatikšanas.
Starp citu, kļūdas ar dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoru ir nepatīkams brīdis, taču tās nav atkarīgas no nobraukuma. Labā ziņa ir tā, ka tā nomaiņa ir diezgan lēta, tāpēc maciņam nebūs daudz jācieš.
Ar nobraukumu aug arī auto apetīte, tāpēc savlaicīgi jāsazinās ar servisu. Ja domājat par to, ko pirkt: mehāniķi vai automātu, tad labāk ir tuvāk apskatīt pirmo iespēju, jo tā ir uzticamāka.
Rūpīgi jāpārbauda arī bremžu šļūtenes, tās bieži ir jāmaina. Ir vērts izpētīt informācijas paneli, lai bultiņas nenonāktu haotiski.
Šī mašīna joprojām ir uzticama līdz pat šai dienai, taču, tiklīdz to būsiet iegādājies otrreizējā tirgū, sagatavojieties tam, ka jums būs jāiegulda daudz naudas, lai nomainītu visas nepieciešamās detaļas. Kad tas ir izdarīts, problēmas jūs netraucēs ilgu laiku.
Es ceru, ka šis raksts ir palīdzējis jums izdarīt pareizo izvēli, un tagad jūs zināt, ko nevajadzētu palaist garām, pērkot Audi A6. Mēs no jums neatvadāmies, palieciet pie mūsu kanāla. Līdz nākamajiem rakstiem.
2 komentāru
… [Trackback]
[…] Here you will find 71093 more Info on that Topic: baltijaszinas.lv/audi-a6-ko-nevajadzetu-aizmirst-perkot-so-automasinu-un-vai-spele-ir-sveces-verta/ […]
… [Trackback]
[…] There you can find 93313 more Info to that Topic: baltijaszinas.lv/audi-a6-ko-nevajadzetu-aizmirst-perkot-so-automasinu-un-vai-spele-ir-sveces-verta/ […]